ريـــكي . هیپنوتیزم . انـــرژی درمـانـــی . مــديتـيـشــن

مـنـــوي اصـــلي

مــطالب اصـــلي ســـايت

آرشــــيو مـــــطالب

لينـــكــهــاي عـــــزيـزان

آلبــــوم تصاويـــر شخصـــي

امــــکــانــــات


تاریخچه علمی هیپنوتیزم در جهان

تاریخچه علمی هیپنوتیزم در جهان

 تاریخچه علمی هیپنوتیزم به فردی بنام دکتر فرنان روان مسمر بر می گردد این پزشک متولد تیر نیش بود و در پاریس کار می کرد و در سویس هم دار فانی را وداع گفت : سابقه کار وی بر می گردد به آشنایی او و دو فرد دیگر ، دو کیش به نام های پدر هل و پدر گاسنر که هم عصر مسمر بودند پدر هل کشیشی ستاره شناس و استاد دانشگاه وین بود و با استفاده مغناطیس یا آهن ربا بیماران در درمان می کرد پدر گاسنر کشیش و طبیب بود او هم برای درمان از مغناطیس بهره می گرفت . مسمر با کار این دو دانشمند آشنا بود و اینکه بدانیم بدان این دو چطور می دادند ، با استفاده از آهن و با تأثیرات نیروی آهن با کار درمان را انجام دادند . داستانی است درباره مسمر که بعضی ها معتقدند این داستان صحت دارد و بعضی ها هم روی صحت آن علامت سؤال گذاشتند.

به این ترتیب که می گویند که زمانی از خیابان عبور می کرد فرد بر اثر سانحه مجروح شده بود مسمر هم که آن زمان دانشجوی پزشکی بود به سمت بیمار مجروح رفت بلکه بتواند کمکی انجام بدهد در لحظاتی که مصدوم خونریزی داشت با رسیدن مسمر خون ریزیش متوقف شد بلافاصله این سوال در ذهن مسمر ایجاد شد که آیا توقف خونریزی همزمان با آمدن من اتفاقی بوده یا نه ؟ یا با آمدن من خونریزی متوقف شده است؟

برا ی آزمایش برگشت آن طرف خیابان دید بیمار خویریزی می دهد آمد بالای سر بیمار دید خونریزی متوقف شد چندین بار این عمل آزمایش در انجام داد. دید هروقت بالای سر بیمار می آید خونریزی متوقف میشود و هروقت دور می شود خونریزی شروع می کند با خودش فکر کرد گفت شاید من دارای نیرویی هستم که برروی مصدوم اثر می گذارم و باعث می شوم این خونریزی متوقف شود.

همین پدیده مسمر را در فکر و اندیشه فرو برد وبعدها معناطیس و بیماری را مطرح کرد آن زمان مسمر مطرح کرد که انسان ها دارای نیروی مغناطیسی شبیه نیروی آهن ربا هستند که آن نیروی حیوانی نامد ولی مسمر نتوانست نظریه خود را به اثبات برساند هرچه در عمل نتیجه گرفت امروزه ما می دانیم آن چیز که مسمر مطرح کرد همان هاله حیوانی نوری انسان بوده که در مبحث متافیزیک و هاله نورانی پرداختم مسمر با همین شیوه کلینیک خاصی راه اندازی کرد و با استفاده از آن شیوه ها کارهای درمان موفقی را انجام داد و به خصوص به لحاظ بیماری های صعب العلاج و لاعلاج راهی پیدا کرد همچنین به طور رایگان و مجانی درمان می کرد اقبال به سمت او آمد بیمارانش بسیار زیاد شدند حسن جسادت هکاران نسبت به او تحریک شد و همکاران با توطئه هایی که کردنئ باعث شدن که کلینیک مسمر تعطیل شود و نتواند کارش را ادامه بدهد به همین خاطر مسمر را پدر علم هیپنوتیزم می شناسیم و بعدا شاگردان او به خاطر زحمات مسمر کلمه «مسمریسم» را برای این پدیده انتخاب و استفاده کردند.

برايه مشاهده به ادامه مطلب مراجعه گردد......


ادامـــه مـــطلب ...
نويسنده: هــــومـان بـابـایـان تاريخ: چهار شنبه 4 مرداد 1391برچسب:آموزش,آروماتراپی,تمرين,مــــغــناطیــــس درمــــانی,رايحه درماني,ريكي,هيپنوتيزم,انرژي درماني,هاله ها,7چاكراها,مديتيشن,تمركز,سنگ شناسی, متافیریک,فلزات شفابخش,حس کردن انرژی ,تمرینات انرژی درمانی,طب سنتي,پاكسازي سنگها,ماه تولد,آرامش,پيشگيري,درمان,فعال سازي چشم سوم ,ان ال پي , NLP,عود,استرس,خــــواص درمانــــي,كف بيني, ســـنگـــها ,بــر حســـــب نــام بيـــماري, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

مـــديــر وبســـايت

سلام دوست عزيز هميشه عاشق باش

نويسنــــدگان

خــــــــواص دارويــــــي گياهـــــــــــان

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
===============
=====
=====
=====
=====
=====
=====
جـــســتجـــوي مطالــــب

تبـــادل لينـــــــك هوشمنــــد
تبــلــيـــغــات دوســــــتــان